2017 m. birželio 26 – 28 d. Panevėžio Algimanto Bandzos kūdikių ir vaikų globos namų globotiniai vyko į edukacinę-pažintinę 3 dienų kelionę „Panemunės pilys“. Vaizdingas Panemunės maršrutas, nusidriekęs nuo Kauno iki Jurbarko, kupinas įvairiausių istorinių objektų. Važiuodami šiuo maršrutu vienoje pusėje vaikai matė vingiuojantį Nemuną, o kitoje juos žavėjo skardžiai su pilimis, menančiomis kunigaikščių laikus. Aplankėme Raudondvario pilį. Menų inkubatoriuje vieni vaikai daug sužinojo apie gintarą ir pasipuošė savo vertomis gintarinėmis apyrankėmis, kiti – išmoko pasigaminti kvapnaus muilo. Aplankėme ir mažųjų laivelių prieplauką. Nuo Palemeno kalno Seredžiuje atsivėręs nuostabus kraštovaizdis sužavėjo visus įkopusius.  Raudonės pilyje vaikai užlipo į bokštą ir grožėjosi aplinka, o Panemunės pilis sužavėjo savo didingumu. Nakvojome „Medaus slėnyje“, kur vakare visus nustebino medaus edukacinė programa. Medaus slėnyje degustavome  įvairių rūšių medų, klausėmės įdomaus pasakojimo apie medų ir bites, sušildė žolelių arbata su medaus pyragais.

Antrą kelionės dieną lankėmės Mingės kaime, kuris dėl savo unikalaus gamtovaizdžio dar vadinamas „Lietuviškąja Venecija“. Pasiplaukiojimas laivu Nemuno delta ir Kuršių mariomis buvo labai įspūdingas. Vėliau vykome į Ventės ragą - tikrą rojaus kampelį gamtos mylėtojams. Tai labiausiai į vakarus nutolęs Šilutės raj. taškas. Aplankėme paukščių žiedavimo stotį. Geležiniais laiptais, išdailintais ketaus ornamentais, įkopsime į jau šimtą metų veikiantį švyturį. Antrąją dieną vainikavo nuostabus saulėlydis Karklėje                  .

Grįždami namo aplankėme Šaltojo karo muziejų – raketų bazę, kuris įsikūręs Žemaitijos nacionaliniame parke. Istorija sukaustė šalčiu.

Namo grįžome pavargę, bet pilni įspūdžių.